Friday 16 February 2018

“Bawak Elok-Elok Sikit Sayang”- Fattah Amin Kecut Perut Tengok Isteri Bawa Kereta Cilok Macam Nak Racing


Lepas kahwin dan jadi suami isteri,memang lumrahlahkan ke hulu ke hilir bersama. Kalau tak suami yang drive,isteri pula yang drive sama macam Fattah dan isteri.Hidup Fattah Amin dan Fazura nampak makin bahagia dan happy sejak jadi suami isteri nie.


Manakan tidaknya, mana sahaja mereka pergi,selalu aje ada sweet moment antata mereka. Orang cakap, mereka berdua ini memang pasangan serasi bersama.Korang ingat tak iklan Fazura dalam satu iklan kereta tajaan Proton sebelum ini.Nampak rock dan stylo kan masa Fazura drive?

Bila tengok dia drive di alam nyata luar iklan,rupa-rupanya memang betul si Fazura punya pemanduan agak rock.Sampaikan sang suami dah tegur beberapa kali. Lawak pun ada tengok dorang suami isteri ini.



Rakaman video itu di buat oleh Fattah di mana dia membiarkan isterinya drive pada hari tersebut. Kereta Audi Fattah Amin itu memang di pandu Fattah sejak zaman bujang lagi.



Sekarang lepas kahwin,sang isterilah yang akan bawa kalau suaminya nak berehat. Fattah menegur Fazura supaya hati-hati kerana isterinya cilok kiri dan kanan dengan pemanduan yang laju.



Tapi kalau iku tkan best juga ada isteri yang expert memandu nie.Fazura pula nampak sangat yakin dengan pemanduannya dan dia nampak tak kisah walaupun suaminya membebel di tempat duduk sebelah.




Sumber: Kisahdunia.com


from Sehinggit Media http://ift.tt/2F6WA8O
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2GjEuA1
via MerahHatiCintaku.blogspot.com