Friday 9 February 2018

(Video) Saat Isteri Terberanak Di Dalam Kereta, Suami Merungut Dan Berkata Sesuatu, Lantas Si Isteri Menumbuk Muka Suaminya!


Dr Brian Snyder, seorang doktor dari bahagian ER, telah menyaksikan satu insiden yang amat gila dan luar biasa…

Seorang wanita hamil yang mengalami pendarahan duduk di dalam kereta di luar hospital. Dikelilingi oleh pelawat hospital yang berada di tempat kejadian, isteri dan suaminya panik dengan keadaan mereka yang tidak dijangka.

Dr. Snyder tahu bahawa wanita itu, Andrea, akan melahirkan anak bila-bila masa, dan ianya semakin kritikal.

Selepas teranan yang terakhir dan saat yang menakutkan di mana tali pusat bayi itu terlilit lehernya. Andrea akhirnya berjaya melahirkan di dalam kereta, dan semua terkejut. Dr. Snyder membalut bayi dengan tuala dan meletakkannya di dada ibunya.

Dan kemudian ayah bayi itu membuka mulutnya …

Dr Snyder fikir si suami akan pengsan selepas melihat semua darah, tetapi sebaliknya dia memandang isterinya tepat di mata dan terus menengking..

“Awak, ini kereta baru lah…interior ni siap ditempah khas, kenapa awak tak boleh tunggu 15 minit lagi?!!!”


Nah, ayat kasar yang amat tidak diperlukan oleh Andrea buat masa itu, dan dia terus menumbuk muka suaminya.

Jadi sekarang, terdapat tiga orang yang memerlukan perhatian perubatan. Andrea, yang baru saja melahirkan anak, bayinya , yang memerlukan tempat yang lebih hangat, dan suaminya, yang sudah tumbang di tanah …


Adalah sukar untuk mempercayai peristiwa yang luar biasa ini, tetapi cerita itu diambil dari realiti, yang terdapat di Discovery Series “Cerita Untold ER”.

Adakah anda fikir si ayah sepatutnya menengking begitu dengan isterinya yang susah payah lahirkan anak? Marilah kita tahu apa yang anda fikirkan, dan berkongsi cerita gila ini dengan rakan-rakan anda di Facebook!


from Sehinggit Media http://ift.tt/2Eg033D
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2Eg3jMi
via MerahHatiCintaku.blogspot.com