Thursday 19 October 2017

Baru 2 Bulan Bersalin..Balik Rumah Ini Perangai Mak Mertua Buat wanita Ini CUAK !!!


Assalamualaikum….nak tanya pendapat…saya dulu pernah kerja..masa tu saya baru ja hamil..lepas ja saya hamil 9 bulan dah nak sampai due..saya cuti bersalin…

2 bulan macam tu la…lepas bersalin…cuti dah nak habis…saya pun fikirkan nak,kerja atau jaga baby kat rumah…last keputusan saya nak duduk rumah lagipun anak full bf…

Apa yang jadi masalahnya mak mertua asal balik rumah ja mesti tanya tak kerja ka…tak kerja ka…soalan sama ja…lepastu kata belakang..cakap anak dia ja kerja…bini tak,kerja duduk rumah…

salah ka saya nak,jaga anak saya kan..tanggungjawab kan suami…alhamdulillah…gaji semua cukup ja…cuma,rimas la sikit tanya bila nak kerja…sebab apa tak kerja…nak kerja ke tak ke tu semua suami kena…korang ada tak mentua mcm saya.

Sumber: KRT


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2xPIQKy
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2x7vTMu
via MerahHatiCintaku.blogspot.com