Sunday 1 April 2018

Kisahnya Aku Pukul Dia 2 Hari Lepas Dia Gugur.. Baru Je Keluar Wad, Sekarang Tiada Dirumah…


Assalamualaikum admin.

aku nak minta tolong dari ahli2 group macam mana nak pujuk isteri balik pada aku semula…

Isteri aku ni baik, semua. benda dia tolong aku, tapi dua benda aku tak suka.. dia selalu merajuk dan suka lari rumah…

Memang tak dinafikan, tiap2 bulan aku pukul dia.. dah 4 tahun perkahwinan kami.. 4 tahun tu la aku selalu sakitkan hati dia dan fizikal dia.. tapi aku tak boleh la min.. benda kecik je nak merajuk… aku ape lagi.. setiap kali dia merajuk aku jadi stress pastu aku pukul la dia.. setiap kali aku pukul dia selalu je lari dari rumah 2 atau 3 hari.. pasti balik ke rumah semula..

benda paling teruk aku buat kat dia tak kira la dia mengandung ke pantang ke memang aku sepak terajang dia sebab benda kecik je nak merajuk.. aku ni dah la tak pandai nak pujuk perempuan.. tu yang aku mudah stress bila dia nerajuk aku pukul la dia… selalunya aku pukul dia.. dia balik min.. tapi kali ni dia tak balik2 kat aku.. family dia datang jemput dia malam tu… aku call dia tak jawab.. aku meseg tak balas.. yang dia balas dia cakap dia dah buat permohonan cerai kat mahkamah..

kisahnya aku pukul dia 2 hari lepas dia gugur.. baru je keluar wad.. aku tak tahu la kenapa.. aku tumbok muka mata dan badan dia.. aku ingat tak lebam.. rupanya lebam bila dia send kat aku gambar lebam2 tu ..

lagi 1 aku ni tak tau la kenapa min.. mulut aku selalu duk hina dia.. tapi selalunya dia nangis je kalau aku hina dia.. dia tak de melawan. yela.. aku ingat selama ni dia tak ambik hati sangat…

Bini aku tak pernah melawan bila aku pukul dia hina dia tuduh dia macam2… selalunya dia merajuk pastu keluar rumah… tu aku stress min..

yang lain2 dia ok.. memang dia baik giler. tapi tu la.. silap aku min..4 tahun aku baru sedar apa aku buat kat dia..

kami ada anak perempuan 2 orang… dua2 anak dia tinggal kat aku min.. aku stress la jaga anak2 aku min… letih aku jaga budak2 ni min… aku nak isteri aku balik.. aku tak nak bcerai.. tapi tu la.. dia dah tak layan aku.. dah tak text aku min.

Baru aku sedar… selama ni aku tak bagi 1 sen pun nafkah kat dia.. dia pun tak pernah mintak apa2 kat aku sepanjang kawin.. tu yang aku suka bini aku tak pernah susahkan aku.. malah dia banyak bantu aku tapi aku tak suka dia merajuk dan lari rumah min..

Macam mana aku nak buat lg min? macam mana nak pujuk dia balik pada aku min?

Aku stresss….

*Gambar yang digunakan adalah sekadar hiasan..


from Sehinggit Media https://ift.tt/2uD0pkC
via Merah Hati Cintaku

from Merah Hati Cintaku https://ift.tt/2H1L2EH
via MerahHatiCintaku.blogspot.com