Sunday 23 April 2017

Babun Gay Mengganas Di Sebuah Kampung Bertindak Merogol 5 Lelaki Sehingga Mengalami Kanser Dubur..


Di sebuah perkampungan Barat Utara, seorang lelaki ditinggalkan dalam ketakutan oleh seekor babun jantan bersaiz besar yang suka meraba bahagian sulit manusia.

Dikatakan lagi, babun tersebut telah menyerang lebih dari enam orang lelaki, malah babun jantan tersebut hanya menyerang lelaki dan tidak menyakiti mangsa, tapi sebaliknya melakukan perbuatan seksual ke atas mangsa yang dalam ketakutan.

Menurut seorang mangsa bernama George Chiure, dia datang dari Sheebeen apabila babun menyerang dan menerkamnya.

“Saya fikir dia mahu membunuh saya, tetapi menyedari dia hanya mengekori saya” George berkata.

Difahamkan, 5 orang lelaki telah dimasukkan ke hospital setelah mengalami sakit dubur dan keletihan. Doktor telah mengesahkan mereka mengalami kanser dubur.

Babun yang digelar Somjzi ini bergerak bersendirian dan menurut pakar tingkah laku haiwan, ini sangat aneh kerana babun tersebut diketahui babun tentera.

Salah seorang pakar, Lizzie McKenzie berkata, “Mungkin babun ini telah ditinggalkan dan dihalau dari kem tentera, oleh itu dia bergerak berseorangan, dan menyerang lelaki, ini membuatkan saya terkejut. Selama 20 tahun saya dalam bidang ini tidak pernah saya menemui hal sedemikian.

Apabila wartawan melawat perkampungan itu, semua kanak-kanak sekolah memakai pakaian keselamatan sebagai langkah berjaga-jaga sehingga kes babun selesai diuruskan.

Sumber: Morningpos.co.za


from Sehinggit Media News http://ift.tt/2p7Z8eX
via IFTTT

from Merah Hati Cintaku http://ift.tt/2pbUjDB
via MerahHatiCintaku.blogspot.com